רשת נגד יונים

ייעוץ מקצועי על רשת נגד יונים

חברת מהלל בע"מ הרחקת יונים מומחים בביצוע עבודות הרחקת יונים ומעניקים ייעוץ מקצועי על רשת נגד יונים. התקשרו אלינו לקבלת ייעוץ מקצועי והצעת מחיר להרחקת יונים באמצעות רשת יונים ודוקרנים נגד יונים.

מומלץ!

השאירו פרטים

הרחקת יונים לצמיתות

אנו מבצעים עבודות הרחקת יונים ומוכרים מוצרי הרחקת יונים בחנות הרחקת יונים היחידה בארץ.

דוקרנים נגד יונים

מכירה והתקנת דוקרנים נגד יונים המגנה נגד יונים וציפורים קטנות. הדוקרנים בעלי תו תקן ומותקנים על מזגנים, אדן חלון, גגות רעפים ועוד.

רשת יונים מקצועית

רשת יונים

מכירה והתקנת רשת יונים מקצועית או שקופה המגנה נגד כניסת יונים. הרשת מותקנת בבניינים נמוכים, בניינים רבי קומות, מסתורי כביסה, חלונות ועוד.

רשת דרורים מקצועית

רשת ציפורים

מכירה והתקנת רשת ציפורים מקצועית או שקופה נגד כניסת ציפורים קטנות כמו מיינות, דרורים ועוד. הרשת מותקנת בבניינים, מסתורי כביסה, חלונות ועוד.

רשת נגד יונים בדרך המקצועית

כאשר הנכם זקוקים לעזרה על מנת לחסום את כניסת המבנה ליונים, מומלץ ביותר לבחור התקנה של רשת נגד יונים. קיימים סוגים שונים של רשתות, בהתאם לגודל החלל והפתח, למקום ובהתאם לתנאי האקלים. מאז ומתמיד היונים היו מטרדים, והנושא לא חדש אך בשנים האחרונות המודעות גדלה. עוד לפני עשור, הדרך המקובלת ביותר למנוע כניסת למבנה מיונים הייתה בעזרת חסימת הפתחים עם רשתות פלסטיק או מתכת.

כיום, ניתן לעשות שימוש ברשתות מיוחדות על מנת להרחיק יונים. רשת נגד יונים נותנת פתרון יעיל ביותר והינו בעל אסתטיקה גבוה. 

רשת נגד יונים – כיצד ניתן לעשות ממנו שימוש?

על מנת להבין היטב את נושא זה, ניתן לברר איכן ניתן להתקין את רשת נגד יונים להלן:

  • רשת לול – הינה רשת העשויה ממתכת. ניתן לעשות שימוש בסוג רשת זו, בעיקר על מנת לסגור דפנות הלולים ובכדי למנוע כניסת הציפורים בלול ולמנוע מהם לגנוב את מזון התרנגולות. בנוסף לכך, הרשת מאפשרת למנוע מטורים קטנים להיכנס בתוכו. רשת זהו עשויה מחוטי ברזל דקים אשר יוצרים רשת עם חורים משומשים.
  • רשת פלסטיק – רשת מיוחדת המיוצרת עם חורים גדולים מאשר רשת לול, אך החוטים עבים יותר. מומלץ לא לבחור בסוג זה בכדי להרחיק את היונים מכוון שרשת הפלסטיק חזקה יותר, ולכן היונים יכולות לעמוד עליו.
  • רשת מגולוונת – זו רשת עשויה מחוטי ברזל. ניתן לעבור עליו תהליך של ציפוי לאחר הבנייה על מנת למנוע חלודה.

בחירת חברת המספקת רשת נגד יונים

חשוב לציין כי על מנת שהיונים לא ישבו על גג ביתכם, על המזגן או בכל מקום אחר, יש לבחור ברשת נגד יונים לא מאפשרת להם יציבות ונוחות. רצוי להתייעץ עם חברה על מנת לבחור את הרשת המתאים ביותר להרחקת יונים, וזאת לטווח הארוך. 

על מנת לבחור את החברה הטובה ביותר, ניתן לברר אם הינה בעלת מקצוע בתחום ומכירה את כל השיטות וסוגי שונים של רשת נגד יונים. במידה והמכם מחפשים שירות זה, אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם חברת " מהלל בע"מ הרחקת יונים"  המקצועית ואמינה ביותר

לכתבה במאקו 12 על מהלל בע"מ הרחקת יונים אצל מנחם הורוביץ, התכנית הכלכלית: לחצו כאן.

רשת נגד יונים – שאלות ותשובות

תשובה: היונים חיות בלהקות, הן מחפשות אחר מזון ומים ואזור גבוה וטוב לקינון. לכן הן חיות בדרך כלל בקרבת בני האדם, רחוב מאויביהן הטבעיים בטבע. אלה לא אסתטיות במיוחד ונושאות על כנפיהן כינים, חיידקים ווירוסים שונים שיכולים לעבור אל בני האדם הנמצאים בקרבת מקום.

כמו כן לשלשת היונים החומצית פוגעת ברכוש וגם צווחות היונים אינן בדיוק צליל מרנין שנעים לשמוע במהלך היום.

תשובה: הדברת יונים נעשית על ידי הרחקתן מהמקום והפיכת המקום ללא נוח ולא אפשרי לנחיתה עבורן. ניתן לעשות שימוש ברשת נגד יונים, סלילי חשמל, דחלילים מיוחדים, מכשירים המפיקים קולות אולטראסוניים המרחיקים את היונים וכן שימוש באמצעות דוקרנים אשר ביחד עם רשת נגד יונים יהיו הפתרון המתאים כמעט בכל מצב.

תשובה: רשת נגד יונים היא רשת, העשויה בדרך כלל מניילון או פלסטיק, המיועדת לחסימת המעבר של היונים לאזור מסוים. עושים בהן שימוש בדרך כלל לחסימה של עליות גג, מרפסות, מעבר בין מבפנים, ארובות ואפילו פיר של מעלית.

תשובה: הרשתות הפופולריות ביותר הן רשת שקופה או רשת מקצועית מפוליאתילן. הרשת המקצועית היא הפופולרית ביותר כיוון שהיא מגיעה בעוביים שונים, יכולה למנוע מעבר מציפורים גדולות ונחשבת לעמידה וחזקה בפני מזג אוויר ובכלל לאורך זמן.

הרשת השקופה הייתה פופולרית מאוד בעבר אולם כיום לא משתמשים בה הרבה בשל חוסר עמידותה בפני מזג האוויר לאורך זמן.

תשובה: עלות של רשת והתקנה לאזור סטנדרטי של 3X3 מטר תהיה בערך 800-1,200 שקלים בממוצע. עבור רשת פלסטיק זולה יותר המחיר יכול להיות כ-200 שקלים זול יותר לערך.

תשובה: ההתקנה מתבצעת על ידי חברת הדברות מקצועית ומנוסה בתחום כמו מהלל בע"מ הרחקת יונים למשל. איש המקצוע חותך את הרשת במידות הנדרשות עבורך ומעביר חוט ברזל / נירוסטה בקצוות הרשת.

לאחר מכן באמצעות קדיחת חורים, התקנת ווים ולולאות, ניתן יהיה לחבר את הרשת אל קירות המבנה. מבצעים מתיחה של הרשת וקשירה סופית ובכך משלימים את העבודה.

לקוחות ממליצים

יצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

בלוג הרחקת יונים

החלפת רשת יתושים

החלפת רשת יתושים בדירות ובתים פרטיים החלפת רשתות נגד יתושים הוא אחד מהשירותים הנפוצים בארץ. למעשה יש אנשים שעובדים במשרה מלאה רק במקצוע זה של

קרא עוד »
הרחקת יונים מחיר

הרחקת יונים מחיר

הרחקת יונים מחיר הרחקת יונים היא מהשירותים הפוצים ביותר של מדבירים מכל רחבי הארץ. למעשה יש אנשים שעובדים במשרה מלאה רק במקצוע זה של הרחקת

קרא עוד »
דוקרן להרחקת יונים

דוקרן להרחקת יונים

ישנן מספר רב של שיטות לטיפול ביונים כאשר המפורסמת והפופולרית שבהן היא דוקרן להרחקת יונים. הדוקרן אינו פוגע מבחינה פיזית בשום אופן ביונה אלא גורם

קרא עוד »
דילוג לתוכן