דוקרנים להרחקת יונים

ייעוץ מקצועי על דוקרנים להרחקת יונים

חברת מהלל בע"מ הרחקת יונים מומחים בביצוע עבודות הרחקת יונים ומעניקים ייעוץ מקצועי על דוקרנים להרחקת יונים. התקשרו אלינו לקבלת ייעוץ מקצועי והצעת מחיר להרחקת יונים באמצעות רשת יונים ודוקרנים נגד יונים.

מומלץ!

השאירו פרטים

הרחקת יונים לצמיתות

אנו מבצעים עבודות הרחקת יונים ומוכרים מוצרי הרחקת יונים בחנות הרחקת יונים היחידה בארץ.

דוקרנים נגד יונים

מכירה והתקנת דוקרנים נגד יונים המגנה נגד יונים וציפורים קטנות. הדוקרנים בעלי תו תקן ומותקנים על מזגנים, אדן חלון, גגות רעפים ועוד.

רשת יונים מקצועית

רשת יונים

מכירה והתקנת רשת יונים מקצועית או שקופה המגנה נגד כניסת יונים. הרשת מותקנת בבניינים נמוכים, בניינים רבי קומות, מסתורי כביסה, חלונות ועוד.

רשת דרורים מקצועית

רשת ציפורים

מכירה והתקנת רשת ציפורים מקצועית או שקופה נגד כניסת ציפורים קטנות כמו מיינות, דרורים ועוד. הרשת מותקנת בבניינים, מסתורי כביסה, חלונות ועוד.

דוקרנים להרחקת יונים מקצועית

למרות שיונה עם עלה של זית היא הסמל של השלום, כאשר הציפור מתיישבת על החלון של הבית הנכם תקלים בבעיה. יש למצוא פתרון על מנת להרחיק את היונים מבלי לפגוע בהן כלל. כיום, ניתן לעשות שימוש בדוקרנים להרחקת יונים וזוהי אחד השיטות הנפוצות ביותר בתחום. מאמר זה הינו המדריך המלא על דוקרנים להרחקת יונים – כאן תקבלו את כל המידע והפרטים אשר חיפשתם לגבי נושא זה.

דוקרנים להרחקת יונים – הסוגים השונים

דוקרנים להרחקת יונים מאפשרים להפוך את המשטח שעליו היונים מקננות כך שהן לא יכולות לעמודת עליו. הציפור מתקרב את המשטח עם הדוקרנים, נתקעת בהם אך אינה נפצעת בשום צורה ועפה משם כדי לחפש מקום יציב ונוח יותר. קיימים שני סוגים של דוקרנים להרחקת יונים, עיקריים במיוחד: דוקרנים מפלסטיק ודוקרנים מנירוסטה.

הסבר על דוקרנים מנירוסטה

כפי שנאמר, אחד הסוגים של דוקרנים להרחקת יונים הינו דוקרנים עשויים מנירוסטה. הבסיס שלהם לרוב עשויים מנירוסטה או מפוליקרבונט – הינו חומר שקוף, סינטטי ועמיד לחום ולפגעי מזג האוויר. החלק העליון של הדוקרנים הם קוצים דקים וארוכים מנירוסטה אשר ניצבים בזוויות שונות.

גם בתוך קטגוריה זו, קיימים שלושה סוגים שונים ועיקריים של דוקרנים להרחת יונים מנירוסטה. ההבדל העיקרי ביניהם הוא מספר הדוקרנים. כך, יש אפשרות לבחור את הסוג התאים ביותר לפי המקום בו יש צורך להתקנה דוקרנים.

הסבר על דוקרנים מפלסטיק

מלבד הדוקרנים העשויים מנירוסטה, קיימים גם דוקרנים להרחקת יונים עשויים מפלסטיק. כיום, המחרים מאוד דומים בין שני הסוגים האלו ניתן לעשות שימוש בהם למטרת הרחקת יונים. סוג זה הינו הנמכר ביותר ברשתות שיווק.

יתרונות דוקרנים להרחקת יונים

קיימים יתרונות רבים בבחירה של דוקרנים להרחקת יונים:

  • ראשית, ההתקנה שלהם אינה בולטת בעין וכך היא לא פוגעת באסתטיקה של הבניין או של הבנה.
  • אחד היתרון החשוב ביותר הוא העובדה שהדוקרנים אלו אינם מזיקים ליונים. הצורה שלהם בנויה כך שהחדים לא יחתכו אותן או יפצעו את רגלי היונים.

 

מחפשים שירות של התקנת דוקרנים להרחקת יונים?  צרו קשר עם החברה "מהלל מע"מ הרחקת יונים" כדי לקבל את השירות הטוב ביותר.

לכתבה במאקו 12 על מהלל בע"מ הרחקת יונים אצל מנחם הורוביץ, התכנית הכלכלית: לחצו כאן.

דוקרנים להרחקת יונים – שאלות ותשובות

אנו זוכרים את היונה כסמל לשלום אולם בכל הנוגע למחיה הקבועה שלה נשמח לומר לה "שלום שלום וכמה שיותר רחוק מהחלון". היונים היא בעל חיים נחמד וחביב אולם נחשבת למזיק לא קטן עבור האדם. הן חיות בלהקות ועשויות להוות מטרד לא נעים. לכן במקרה של יונים המקוננות בסביבתכם תרצו להזמין מדביר מקצועי כדי להדבירן. אנו במהלל הרחקת יונים בע"מ נשמח לעמוד לשירותכם.

תשובה: היונים נחשבות למזיקים מכמה סיבות. ראשית הן נושאות כינים ווירוסים שונים העשויים לעבור אל בני האדם אם נמצאים בסביבתם. הכינים הללו חיים בין כנפיהן של היונים ומגיעים אליהן מהזבל ומכל מקום שבו היונה מחפשת אוכל או מקוננת.

יתרה מכך לשלשת היונה הינה חומצית ועשויה להוות נזק לרכוש. לבסוף גם הצווחות של היונים החיות בלהקות הוא לא דבר נעים כלל.

תשובה: לעומת מזיקים רבים אחרים אנו לא רוצים לפגוע ביונים אלא רק להרחיקן. על כן נעשה שימוש בשיטות שונות להרחיק את היונים ולהפוך את הסביבה ללא נוחה לקינון ושהייה עבורן.

לצורך כך ניתן לעשות שימוש ברשת יונים, דוקרנים להרחקת יונים או מוצרים שונים אחרים כמו פסי חשמל, דחלילים עם קולות אולטרא סוניים ועוד.

תשובה: אחד המוצרים האפקטיביים ביותר וגם המשתלמים ביותר מבחינת המחיר הוא דוקרנים להרחקת יונים. דוקרנים אלה מגיעים בצורות שונות, אורכים שונים לקוצים וזוויות שונות שבהם הם מסודרים.

אלה מותקנים בדרך כלל באזורי מישור נפוצים שבהן היונים אוהבות לקנן כמו אדן החלון, גגות בניינים, מרזבים, דוד השמש, מעל מנוע המזגן שבקיר החיצוני של הבית ועוד.

תשובה: ישנם שני סוגים עיקריים של דוקרנים:

האחד מפוליקרבונט והשני מנירוסטה. דוקרנים מפוליקרבונט יהיו זולים יותר בדרך כלל וקלים יותר להתקנה אולם דוקרנים מנירוסטה יהיו כמובן עמידים יותר לאורך זמן.

ניתן יהיה לצבוע אותם בקלות באמצעות ספריי צבע בהתאם לעיצוב ולצרכים שלנו והם גם עושים את העבודה טוב יותר בהרחקת היונים.

תשובה: בכמה מאות שקלים בדרך כלל תוכלו לסגור את הפינה של הדוקרנים וההתאמה אולם המחיר עשוי להשתנות כמובן בהתאם לכמות הדוקרנים שאתם צריכים, גודל השטח שצריך לכסות, רמת הסיכון בהתקנה (כמו למשל במקרה של עבודה בגובה) ועוד.

לקוחות ממליצים

יצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

בלוג הרחקת יונים

החלפת רשת יתושים

החלפת רשת יתושים בדירות ובתים פרטיים החלפת רשתות נגד יתושים הוא אחד מהשירותים הנפוצים בארץ. למעשה יש אנשים שעובדים במשרה מלאה רק במקצוע זה של

קרא עוד »
הרחקת יונים מחיר

הרחקת יונים מחיר

הרחקת יונים מחיר הרחקת יונים היא מהשירותים הפוצים ביותר של מדבירים מכל רחבי הארץ. למעשה יש אנשים שעובדים במשרה מלאה רק במקצוע זה של הרחקת

קרא עוד »
דוקרן להרחקת יונים

דוקרן להרחקת יונים

ישנן מספר רב של שיטות לטיפול ביונים כאשר המפורסמת והפופולרית שבהן היא דוקרן להרחקת יונים. הדוקרן אינו פוגע מבחינה פיזית בשום אופן ביונה אלא גורם

קרא עוד »
דילוג לתוכן