הרחקת יונים בבת ים

ייעוץ מקצועי על הרחקת יונים בבת ים

חברת מהלל בע"מ הרחקת יונים מומחים בביצוע עבודות הרחקת יונים ומעניקים ייעוץ מקצועי על הרחקת יונים בבת ים. התקשרו אלינו לקבלת ייעוץ מקצועי והצעת מחיר להרחקת יונים באמצעות רשת יונים ודוקרנים נגד יונים.

מומלץ!

השאירו פרטים

הרחקת יונים לצמיתות

אנו מבצעים עבודות הרחקת יונים ומוכרים מוצרי הרחקת יונים בחנות הרחקת יונים היחידה בארץ.

דוקרנים נגד יונים

מכירה והתקנת דוקרנים נגד יונים המגנה נגד יונים וציפורים קטנות. הדוקרנים בעלי תו תקן ומותקנים על מזגנים, אדן חלון, גגות רעפים ועוד.

רשת יונים מקצועית

רשת יונים

מכירה והתקנת רשת יונים מקצועית או שקופה המגנה נגד כניסת יונים. הרשת מותקנת בבניינים נמוכים, בניינים רבי קומות, מסתורי כביסה, חלונות ועוד.

רשת דרורים מקצועית

רשת ציפורים

מכירה והתקנת רשת ציפורים מקצועית או שקופה נגד כניסת ציפורים קטנות כמו מיינות, דרורים ועוד. הרשת מותקנת בבניינים, מסתורי כביסה, חלונות ועוד.

בת ים היא עיר חוף במחוז מרכז, סמוכה לתל אביב ומונה כ-130 אלף תושבים לערך. המגורים בעיר יהיו לרוב בבנייני מגורים גבוהים ובדומה לערים רבות אחרות באוזר המרכז ניתן למצוא עצים גבוהים רבים שנשתלו לפני עשרות שנים ברחבי העיר. היונים מחפשות מקום נוח לקונן ומוצאות את בת ים כמקום נוח מאוד לגדל בו את הגוזלים שלהן. את היונים מרחיקים על ידי שיטות שונות ולא פועלים כדי לחסל אותן, זאת מטעמי אנושיות.

מדוע נוח ליונים לקונן במקום?

כמו ערים רבות אחרות באזור המרכז, בנייני מגורים גבוהים וצמרות עצים נחשבים למקומות נוחים מאוד לקינון עבור היונים. הן מחפשות אחר מקומות גבוהים ונינוחים להקים את הקן, להטיל ביצים ולדגור עליהן. הכנת הקנים בגובה שומר על היונים מפני מזיקים וסכנות שונות בגובה נמוך יותר כמו שועלים ובעלי חיים אחרים העשויים לפגוע בביצים, לאכול אותם או אפילו בני האדם העשויים בטעות לדרוך עליהן, להפיל אותן וכו'.

שיטות הרחקת יונים

  • התקנת דוקרנים – אופציה אחת היא להתקין דוקרנים נגד יונים שבאמצעותם ניתן להרחיק את היונים ולהפוך את הקרקע לבלתי נוחה או אפשרי לנחות בה ולכונן בה.
  • התקנת רשת – אופציה נוספת היא להתקין רשת. ישנן סוגים רבים ושונים של רשתות בגדלים שונים, צבעים שונים ומחומרי גלם שונים שתוכלו להשתמש בהם כדי לחסום את הגישה של יונים למקומות מסוימים, בעיקר מעבר בין בניינים.
  • מרחיק קולי – התקנה של מערכת המפעילה סונאר קולי שרק היונים שומעות.
  • דחלילים – לא תמיד השיטה היעילה ביותר.
  • חוטי חשמל – התקנה של חוטים זעירים על המשטח שהן אמורות לנחות עליו ובנחיתה יהיה רטט קל שיגרום להן לברוח ולהחליט שהמקום אינו בטוח לקינון.

הזמנת מרחיק יונים בבת ים

הרחקת יונים בבת ים צריכה להיעשות על ידי מדביר מקצועי שגם מכיר את אורח חיי המזיקים וכיצד להדביר אותם לחלוטין וגם מכיר את העיר, הרחובות ומה שמאפיין את המבנים, העצים וכד'. על כן יוכל לספק לכם את העבודה במהירות ובצורה הטובה ביותר ולמגר את בעיית המזיקים שלכם. לא משנה אם מדבר בבית שלכם, בבית העסק או אם אתם מנהלים מרכז ציבורי מסוים. נתקלתם במזיק? צרו עמנו קשר ונשמח לתת לכם שירות.

לכתבה במאקו 12 על מהלל בע"מ הרחקת יונים אצל מנחם הורוביץ, התכנית הכלכלית: לחצו כאן.

לקוחות ממליצים

יצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

בלוג הרחקת יונים

החלפת רשת יתושים

החלפת רשת יתושים בדירות ובתים פרטיים החלפת רשתות נגד יתושים הוא אחד מהשירותים הנפוצים בארץ. למעשה יש אנשים שעובדים במשרה מלאה רק במקצוע זה של

קרא עוד »
הרחקת יונים מחיר

הרחקת יונים מחיר

הרחקת יונים מחיר הרחקת יונים היא מהשירותים הפוצים ביותר של מדבירים מכל רחבי הארץ. למעשה יש אנשים שעובדים במשרה מלאה רק במקצוע זה של הרחקת

קרא עוד »
דוקרן להרחקת יונים

דוקרן להרחקת יונים

ישנן מספר רב של שיטות לטיפול ביונים כאשר המפורסמת והפופולרית שבהן היא דוקרן להרחקת יונים. הדוקרן אינו פוגע מבחינה פיזית בשום אופן ביונה אלא גורם

קרא עוד »
דילוג לתוכן