הרחקת יונים מבתים פרטיים

ייעוץ מקצועי על הרחקת יונים מבתים פרטיים

חברת מהלל בע"מ הרחקת יונים מומחים בביצוע עבודות הרחקת יונים ומעניקים ייעוץ מקצועי על הרחקת יונים מבתים פרטיים. התקשרו אלינו לקבלת ייעוץ מקצועי והצעת מחיר להרחקת יונים באמצעות רשת יונים ודוקרנים נגד יונים.

מומלץ!

השאירו פרטים

הרחקת יונים לצמיתות

אנו מבצעים עבודות הרחקת יונים ומוכרים מוצרי הרחקת יונים בחנות הרחקת יונים היחידה בארץ.

דוקרנים נגד יונים

מכירה והתקנת דוקרנים נגד יונים המגנה נגד יונים וציפורים קטנות. הדוקרנים בעלי תו תקן ומותקנים על מזגנים, אדן חלון, גגות רעפים ועוד.

רשת יונים מקצועית

רשת יונים

מכירה והתקנת רשת יונים מקצועית או שקופה המגנה נגד כניסת יונים. הרשת מותקנת בבניינים נמוכים, בניינים רבי קומות, מסתורי כביסה, חלונות ועוד.

רשת דרורים מקצועית

רשת ציפורים

מכירה והתקנת רשת ציפורים מקצועית או שקופה נגד כניסת ציפורים קטנות כמו מיינות, דרורים ועוד. הרשת מותקנת בבניינים, מסתורי כביסה, חלונות ועוד.

לפניכם שאלות ותשובות הקשורות בתחום הרחקת יונים מבתים פרטיים

התשובות נענו ע”י אורן מהלל מנהל חנות המוצרי הרחקת יונים.
השאלות נשאלו ע”י הארגון הבן-תחומי “רב קומות”.

חנות מוצרי הרחקת יונים
חנות מוצרי הרחקת יונים

כיצד מגיעים לעיסוק במקצוע : הרחקת יונים מבתים פרטיים ?

אני יכול להעיד על עצמי, אני הגעתי למקצוע הרחקת יונים לפני כעשור שנים עקב בעיית יונים בחלון חדרי, היו שם שתי יונים שהיו מעירות אותי כל בוקר וגם התחלתי להתגרד בכל הגוף, לאחר שהייתי אצל רופא עור התברר לי שכל הבעיה נוצרה עקב כיני היונים שחיות על הלשלשת [צואה/הפרשות] של היונים וגם מתחת לכנפיים שלהן. לאחר בדיקה ברשתות השיווק הגדולות מצאתי דוקרנים מפלסטיק והדבקתי על אדן החלון אולם זה לא מנע את הגעתן – היונים הצליחו לנחות על הדוקרנים.
קניתי חומר מיוחד להרחקת יונים – ספריי דבק – שהיה אמור לגרום להן אי-נוחות ולעוף אבל הכי מצחיק שהן המשיכו להתיישב על אדן החלון.
אני באישיותי אדם מאוד יסודי, התחלתי להתעניין בפתרונות לצמיתות של בעיות היונים ופשוט למדתי כל מה שקשור ביונים ואת דרך הטיפול בבעיה והתאהבתי במקצוע.

איזו הכשרה ותכונות דרושים לעוסקים במקצוע ?

תכונה שחשוב מאוד שתהיה למרחיק יונים היא יצירתיות וכמובן ידע רב שנצבר עם השנים על מנת לתת את הפתרון לכל מבנה. הפיתרון הבסיסי לכל מבנה נשמע פשוט: חסימה של היונים ע”י רשת יונים או דוקרנים להרחקת יונים אך כל מבנה תוכנן לבנייה באופן שונה, וצריך להתאים לו באופן ייחודי את התקנת רשת יונים על מנת למנוע פגיעה במבנה ובחזות הבניין.

ההכשרה שעוברים המתקינים היא חפיפה בהתקנות עם צוות מיומן, ההכשרה עורכת כשנה ולאחר מכן נוצר צוות חדש. הביטוחים למתקין משתנה ממתקין למתקין. הביטוח הכי יקר הוא ביטוח לעובדים בסנפלינג, ובנוסף לכל העובדים אחריות תאונות עבודה ואובדן כושר עבודה ועוד…

האם קיים ביטוח מיוחד למרחיקי יונים במקצוע ?

מקצוע הרחקת יונים נושא עמו סיכונים רבים ולכן יש ביטוח מלא לכל עובד.

עד שלא נתקלתי ברשת תמוהה באחד מרבי-הקומות בהם סיירתי לא ידעתי על קיום בעיית יונים במסתורי הכביסה, כאשר שמעתי כמה שבועות לאחר מכן יונה במסתור הכביסה בדירתי הבנתי כי הבעיה חוצת ערים וותק מבנים.

לכתבה במאקו 12 על מהלל בע"מ הרחקת יונים אצל מנחם הורוביץ, התכנית הכלכלית: לחצו כאן.

לקוחות ממליצים

יצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

בלוג הרחקת יונים

החלפת רשת יתושים

החלפת רשת יתושים בדירות ובתים פרטיים החלפת רשתות נגד יתושים הוא אחד מהשירותים הנפוצים בארץ. למעשה יש אנשים שעובדים במשרה מלאה רק במקצוע זה של

קרא עוד »
הרחקת יונים מחיר

הרחקת יונים מחיר

הרחקת יונים מחיר הרחקת יונים היא מהשירותים הפוצים ביותר של מדבירים מכל רחבי הארץ. למעשה יש אנשים שעובדים במשרה מלאה רק במקצוע זה של הרחקת

קרא עוד »
דוקרן להרחקת יונים

דוקרן להרחקת יונים

ישנן מספר רב של שיטות לטיפול ביונים כאשר המפורסמת והפופולרית שבהן היא דוקרן להרחקת יונים. הדוקרן אינו פוגע מבחינה פיזית בשום אופן ביונה אלא גורם

קרא עוד »
דילוג לתוכן